[ Pirate's Log ]
…I don’t think I posted this.  Was sketched about a month ago.
I never actually finished it like intended.  orz  MAYBE ONE DAY I WILL.
I angle’s wonky.  It’s hard to draw people lying down — which is part of why I did, haha.
I’m sure you’ll recognize what this is.

…I don’t think I posted this.  Was sketched about a month ago.

I never actually finished it like intended.  orz  MAYBE ONE DAY I WILL.

I angle’s wonky.  It’s hard to draw people lying down — which is part of why I did, haha.

I’m sure you’ll recognize what this is.

I know I’ve already posted the flats, but Meg said that she wanted to color the lineart, so here it is for anyone else who wants to, too!  It should be 1200 x 1200 pixels large.  Enjoy!  :D
And now back to pretending I’m working on shading this when I’m actually playing The Sims.

I know I’ve already posted the flats, but Meg said that she wanted to color the lineart, so here it is for anyone else who wants to, too!  It should be 1200 x 1200 pixels large.  Enjoy!  :D

And now back to pretending I’m working on shading this when I’m actually playing The Sims.

Aaah, finally got the flats AND lineart done.  (I have been jumping around with this thing, haha.)
Not sure about the colors.
Also not sure if I’m going to do cel-shading or a more “realistic” one.

Aaah, finally got the flats AND lineart done.  (I have been jumping around with this thing, haha.)

Not sure about the colors.

Also not sure if I’m going to do cel-shading or a more “realistic” one.

This is how I feel about a lot of things, actually.
I was just dicking around with sketching and this happened (among many other things).  XD  Pegasus making a Jyounouchi face… which I now realize kind of looks like the Excalibur face!
I was actually thinking about how much porn comes up when I search cartoon characters, and how much Funny Bunny porn poor Pegasus must have run into unintentionally.

This is how I feel about a lot of things, actually.

I was just dicking around with sketching and this happened (among many other things).  XD  Pegasus making a Jyounouchi face… which I now realize kind of looks like the Excalibur face!

I was actually thinking about how much porn comes up when I search cartoon characters, and how much Funny Bunny porn poor Pegasus must have run into unintentionally.

LOOK AT ME BEING A BUSY BEE.
And now I’m going to bed.

LOOK AT ME BEING A BUSY BEE.

And now I’m going to bed.

Awww yeahhhh.
I just like how his hair came out okayalso Bakura looks like a scene kid 

Awww yeahhhh.

I just like how his hair came out okay
also Bakura looks like a scene kid 

Getting a little ahead of myself with posting this!
ALL I NEED TO DO IS THE BACKGROUND NOW.  8D  HAPPINESS.  I might actually finish the lineart today!
(This is taking forever because the file is huge, haha.  orz  This is literally 33.3% the actual size of it.)

Getting a little ahead of myself with posting this!

ALL I NEED TO DO IS THE BACKGROUND NOW.  8D  HAPPINESS.  I might actually finish the lineart today!

(This is taking forever because the file is huge, haha.  orz  This is literally 33.3% the actual size of it.)

Holy crap is this messy.
Was NOT satisfied with this, haha.  Like it better now.  Fixed some stuff, including Bakura’s horrible pose!  I’m having trouble with Ryou’s hand right now, but meh.  I have the time to fix that before I’m anywhere near done with the lineart.
OH MY GOD I AM ACTUALLY DOING A BACKGROUND THIS TIME.  THE WORLD MUST TRULY BE ENDING THIS YEAR.

Holy crap is this messy.

Was NOT satisfied with this, haha.  Like it better now.  Fixed some stuff, including Bakura’s horrible pose!  I’m having trouble with Ryou’s hand right now, but meh.  I have the time to fix that before I’m anywhere near done with the lineart.

OH MY GOD I AM ACTUALLY DOING A BACKGROUND THIS TIME.  THE WORLD MUST TRULY BE ENDING THIS YEAR.

What I have so far of the linework — also clothes.  No idea what I’m doing with Honda’s jacket yet… or his hand.  Or Ryou’s hand.
Aaaaah, Honda, why are you so cute.  It’s killing my heart.
And now I’m going to pass out for God only knows how long.

What I have so far of the linework — also clothes.  No idea what I’m doing with Honda’s jacket yet… or his hand.  Or Ryou’s hand.

Aaaaah, Honda, why are you so cute.  It’s killing my heart.

And now I’m going to pass out for God only knows how long.

“Holy shit, I actually managed a non-chibi picture while drawing this morning.
 
I have been so lame lately with everything I try to draw, but this actually came out alright.  Not as good as I’d like, but good enough for me to actually scan and post it.
It’s Safetyshipping (Bakura x Honda x Ryou).
Unfortunately this morning has been really rough.  We had to put Yuugi’s brother, Yami, down (they’re both black cats).  He was really, really sick.  As we were pulling into the vet’s before the sun was even starting to come up I was seeing flashing lights and I cursed everything that my headache had turned into a full-blown migraine.  I’ve already taken pain medicine and have a headache patch on my forehead, but I’m still nauseous from the pain.  I’m gonna work a little more on the drawing, probably take some more pain medication (while it would be overdosing, it’s not overdosing by a lot, so it’ll be fine), and lay down.
But of course how I cope with tough shit is to draw naked men, doing homosexual things (as I was having trouble with the anatomy and so they didn’t get clothes — I’ll add them later).  Nothing weird about that, right?”
This is the no-clothes sketch version.  Fuck it, I’m doing the rest in Photoshop (IF THE LAPTOP WILL STAY IN LOVE WITH THE TABLET).  There’s SO MUCH I need to fix with this.  But aaaah.
Bakura’s face amuses me.
And so does Honda’s.  Honda’s got a look of, “Wait, it’s always just Ryou, why are you here and why are you touching me.”

Holy shit, I actually managed a non-chibi picture while drawing this morning.

I have been so lame lately with everything I try to draw, but this actually came out alright.  Not as good as I’d like, but good enough for me to actually scan and post it.

It’s Safetyshipping (Bakura x Honda x Ryou).

Unfortunately this morning has been really rough.  We had to put Yuugi’s brother, Yami, down (they’re both black cats).  He was really, really sick.  As we were pulling into the vet’s before the sun was even starting to come up I was seeing flashing lights and I cursed everything that my headache had turned into a full-blown migraine.  I’ve already taken pain medicine and have a headache patch on my forehead, but I’m still nauseous from the pain.  I’m gonna work a little more on the drawing, probably take some more pain medication (while it would be overdosing, it’s not overdosing by a lot, so it’ll be fine), and lay down.

But of course how I cope with tough shit is to draw naked men, doing homosexual things (as I was having trouble with the anatomy and so they didn’t get clothes — I’ll add them later).  Nothing weird about that, right?

This is the no-clothes sketch version.  Fuck it, I’m doing the rest in Photoshop (IF THE LAPTOP WILL STAY IN LOVE WITH THE TABLET).  There’s SO MUCH I need to fix with this.  But aaaah.

Bakura’s face amuses me.

And so does Honda’s.  Honda’s got a look of, “Wait, it’s always just Ryou, why are you here and why are you touching me.”